Senyuman Itu . . .


Senyum tanpa menunjuk gigi.
D
ikatakan seorang yang pemalu, pandai simpan rahsia dan x suka jaga tepi kain seluar orang lain. Jujur & pandai atur kewangan. Mungkin juga giginya rongak atau kuning atau palsu.

Senyum dgn mempamerkan gigi.
Mereka kategori senyuman ratu cantik. Dikatakan tidak mudah dikawal, sosial, petah bercakap & suka berhias. Mendampingi mereka perlu ada kesabaran yg tinggi dan juga amalkan langkah berjaga-jaga kerana mungkin juga ada virus rabies yg bole membunuh.

Senyum tersipu-sipu.
Bersifat keanak-anakan, so jgn terkezut kalau dia gemar minx macam2 dan akan merengek jika x dpt.. Romantis dan jujur tp sgt boros. Kebarangkalian kepalanya teleng thats why senyum mengiring.

Senyum tapi tak senyum
.
Lain macam kan bunyi dia kan..senyum yg luar biasa sket. Mereka dikatakan seorang yg misteri & sukar didekati. kalau jumpa di malam hari, segera lari jika dilihat berjalan tanpa kaki.

Senyum memanjang.
Suka berkhayal n mempunyai daya imginasi yg tinggi. Kelompok ini juga dikategorikan seorang yg kreatif. Kadangkala suka menyendiri dan memendam perasaan.. Kemungkinan besar adalah seorang yg kurang waras.

Senyum perkasa - menggoda.
Bersemangat waja, cita2 tinggi, n x cepat mengalah. Sebaiknya anda diminta membuat medical check-up jika mahu menjadikannya teman hidup, kerana kemungkinan mereka adalah spesies yg telah berevolusi melalui kaedah pembedahan.

2 scratch thoughts:

Archie Chi said...

fulamak!!! senyuman tu... mengalahkan senyuman kambing... kekekekekek

Sebastian said...

iyaa laa arch, kalah senyuman sebagu...ahahaha..